• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Медичний бюлетень

Медичний супровід дітей дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №21 "Малятко" відповідно до їх вікових та індивідуальних особливостей здійснюють лікар та медичні сестри.

/Files/images/dosyagnennya/_DSC0671.jpg

Лікар - Буглак Ліна Федорівна, стаж роботи 35 років

/Files/_DSC0666.jpg

Черноусова Оксана Анатоліївна - медична сестра з дієтхарчування, стаж роботи 10 років.

/Files/images/pratsvniki/_DSC0570.jpg

Хоменко Наталія Володимирівна - старша медична сестра, стаж роботи 7 років.

/Files/images/pratsvniki/_DSC0566.jpg

Профілактичні щеплення проводяться згідно з календарем щеплень

/Files/images/книжка 038.jpg

/Files/images/zvti/Изображение 006.jpg/Files/images/zvti/Изображение 007.jpg/Files/images/zvti/Изображение 009.jpg/Files/images/zvti/Изображение 010.jpg/Files/images/zvti/Изображение 011.jpg/Files/images/zvti/Изображение 012.jpg/Files/images/zvti/Изображение 013.jpg

Медичне облуговування дітей у дошкільному закладі здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату дошкільного закладу та лікувальних закладів охорони здоровя у відповідності до чинного законодавства України.

Медичний персонал здійснює лікувально - профілактичні заходи, в тому числі проведення обовязкових медичних оглядів, контроль за станом здоровя, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.

Дошкільний навчальний заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.


РЕКОМЕНДАЦІЇ

для батьків з організації оздоровчо-профілактичних заходів удома

Профілактика застудних захворювань та оздоровлення надзвичайно важливі для здоров’я та гармонійного розвитку дітей. Однак здійснювати їх слід не лише в дошкільному навчальному закладі, а й удома. Індивідуальні рекомендації складають для дитини з урахуванням порад лікаря-педіатра.

· Відкорегуйте розпорядок дня у вихідні дні відповідно до розпорядку дня
дошкільного навчального закладу.

· Збільште в раціоні дитини кількість свіжих фруктів та соків.

· Провітрюйте кімнату дитини перед сном або залишайте вікно привідкритим на ніч для доступу свіжого повітря до кімнати.

· Привчіть дитину хоча б один раз в день полоскати горло 1%-вим йодно-сольовим розчином або відваром ромашки.

· Влаштуйте щодня зранку та увечері прогулянки тривалістю 2-5 годин.

· Загартовуйте організм дитини: здійснюйте обтирання вологою рукавичкою, обливання рук та ніг. Нехай дитина ходить босоніж "вологою доріжкою, змоченою 5%-вим йодно-сольовим розчином.

· Пам’ятайте, що одяг дитини має відповідати сезону. За підвищенням температури на вулиці поступово відкривайте різні зони тіла (ноги, руки) для дії повітря.

· Давайте дитині полівітамінні комплекси за призначенням лікаря. Вони мають містити вітаміни A,D, групи В, та особливо вітамін С.

· Робіть дитині масаж грудної клітки самостійно або запишіть до спеціаліста.

· Систематично виконуйте з дитиною дихальні вправи з досвіду роботи дошкільного навчального закладу.

· Доліковуйте залишкові явища будь-яких захворювань.


РЕКОМЕНДАЦІЇ

для батьків щодо налагодження позитивного психологічного клімату в сім’ї

· Висловлюйте дитині свої щирі почуття до неї. Вона має знати, що її люблять, відчувати вашу любов.

· Якомога частіше обіймайте дитину : фахівці рекомендують робити це не менше ніж вісім разів на день.

· Налагоджуйте довірливі та гармонійні стосунки з дитиною, емоційно насичуйте ваше спілкування з нею.

· Створіть сімейний затишок в оселі, долучайте до цього процесу дитину. Разом із нею плекайте позитивну атмосферу у вашому домі.

· Цікавтесь щоденним життям дитини, зокрема її навчанням та дозвіллям. Будьте уважними до її захоплень.

· Проводьте якомога більше часу разом із дитиною, зокрема на вихіжних. Вона має відчувати вашу любов, усвідомлювати свою потрібність.

· Частіше спілкуйтеся з дитиною, обговорюйте її дозвілля та навчання. Разом розв’язуйте проблеми, мрійте тощо.

· Оберігайте дитину від стресових ситуацій. Наприклад, якщо хтось із родини, кого дитина дуже чекає, затримується, попередьте її про це, підготуйте до того, що доведеться зачекати, аби запобігти появі в дитини стресу від такого очікування.

· Сприймайте дитину такою, яка вона є. Прислухайтесь до її прохань. Надзвичайно важливо відводити час на те, щоб вислухати та зрозуміти дитину.

ЯКЩО НЕОБХІДНО ЗАЛИШИТИ ДИТИНУ ВДОМА САМУ
Пам’ятка для батьків.

· Потрібно навчити дитину обслуговувати себе - сходити в туалет, вимити руки, налити собі води тощо.

· Украй важливо, аби задовго до того, як залишати дитину вдома саму, батьки систематично розказували їй про правила безпеки життєдіяльності йдемонстрували це власним прикладом. Тоді можна розраховувати, що за відсутності дорослих дитина все одно "чутиме" в голові їхні застережливі голоси.

· Бажано, щоб дитина вміла користуватися телефоном - знала як телефонувати батькам, а також у аварійні служби. Батькам варто зробити на домашньому телефоні кнопку "швидкого набору", натисканням якої дитина могла б миттєво зв’язатися з кимось із батьків.

· Необхідно, щоб дитина усвідомила - не можна нікому відчиняти вхідні двері. У батьків (бабусі з дідусем) є свої ключі, тож їй ліпше взагалі не підходити до дверей, якщо хтось чужий задзвонить у вхідний дзвінок.

· Добре, якщо дитина вміє самостійно гратися, малювати, ліпити, розфарбовувати тощо - тоді за відсутності батьків вона буде в змозі розважити себе у безпечний спосіб.

Кiлькiсть переглядiв: 349

Коментарi